هوا نزدیک به سرد شدن است. در چنین هوایی بهتر است که در خانه بمانیم، دور خود یک پتوی گرم بپیچیم و مشغول به مطالعه کتاب مورد علاقه خود بشیم. کتاب هایی هستند که پارسال به عنوان بهترین ها انتخاب شدند و می توانید پاییز امسال به مطالعه آن ها بپردازد. در این جا عنوان چند نمونه از این کتاب ها به همراه توضیح مختصری آورده ام که امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد. ناگفته نماند که بعضی از این کتاب ها ترجمه فارسی ندارند.دختری در قطار اثر پاولا هاوکینزدختری در قطار داستان ریچل است که هر روز به ماموریت لندن می رود، به تماشای خیالی مردم می نشیند و درگیر زندگی دیگران می شود. زن و شوهری که نامشان را جس و جیسون گذاشته است به نظر می رسد همه چیز در زندگی دارند: عشق، ثروت و شادی. یک روز ریچل شاهد خیانت جس می شود و از آن روز به بعد جس ناپدید می شود.لینک دانلود کتابیابنده نگهبان اثر استیون کینگاین کتاب یکی از جدیدترین رمان های استیون کینگ نویسنده رمان های ژانر وحشت است. جان راستین نویسنده گوشه گیر و مشهوری است اما موفق به چاپ حتی یکی از کتاب هایش نمی شود. او تمام نوشته هایش را در خانه نگه داشته است و منتظر فرصتی برای انتشار آن هاست. اما روزی تمام نوشته هایش دزدیده می شوند و او می میرد.ساعت های استخوانی اثر دیوید میچلداستانی دیگر از نویسنده کتاب اطلس ابر. هالی سایکز جوان پس از درگیری با مادرش خانواده را ترک انتشارات آشتی...ما را در سایت انتشارات آشتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 15:55
جهانی برای داشتن صلحهمیشه به خودم می گفتم 124 هزار پیامبر و هزاران هزار انسان دانا و خرد مند تنها به نیت راهنمای جنس بشر آمدند و گاه کاملاً نا امید و گاه با اندکی توفیق از دنیا رفتند برای چه؟یه چیزایی تو خون و جون آدم است به قول دوستی در ژن انسانهاست! و هیچ جوری نمیتوانیم از آن سر در بیاوریم.فرزند دختر نبی خدا را دعوت میکنند و بعد راه را بر او می بندند و غسل می کنند تا با بدنی طیب و طاهر او و همراهانش را تکه تکه نمایند! آن هم با اندکی فاصله زمانی از ظهور پیامبری با آن همه محبت و معجزه!وقتی به تاریخ می نگری حیران می شوی که این چه جماعتی بوده و هست... بله هست مگر امروز همان گونه مردان را سر نمی برند و زنان را به اسارت و کنیزی نمی برند و نمی فروشند! مگر شلاق نمی زنند و یا دست نمی برند و چشم در نمی آورند این جماعت با نام بر قراری اسلام دایه حکومت جهانی را نیز دارد و با سلاحهای آمریکایی و اسرائیلی به جان نه خارجی بلکه مسلمانان هم دین و هم کیش خود می افتند . و هر روز با نام تازه ای مانند طالبان ، داعش و یا... در جای جای جهان جنایت می کنند !این چهره اسلامیست که به جهانیان نشان میدهند!مگر پیامبر اسلام در مدینه با ادیان دیگر زندگی نمی کرد مگر اساس دین اسلام بر برادری و برابری نیست ؟مگر میشود با زور و کتک راه درست رفتن به بهشت را به ملتی تحمیل کرد !آنهم این زمان با بودن این همه ا انتشارات آشتی...ما را در سایت انتشارات آشتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 15:55